Arkiv måned: august 2012

Hjemme fra tur

Etter at skolen startet opp igjen har jeg ikke hatt humøret på topp. Ikke at det var så grusomt å begynne på skolen igjen, men merket at jeg ble noe mer stresset og ikke minst veldig sliten. Håper det blir bedre etterhvert, at jeg får mer energi og overskudd i hverdagene. Ellers skal jeg begynne å jobbe igjen til helgen! Gleder meg faktisk, begynner å bli en stund siden jeg var der sist. Er helt blakk siden jeg ikke har jobbet i hele august.. Hater det.

På tirsdag dro jeg på 2 dagers-tur med resten av 2.trinnet på idrettsfag. Kom hjem før i dag, og er helt skutt i kroppen nå. Klarer ikke å gå ordentlig engang, hvertfall ikke opp og ned trappa, haha. Helt jævlig. Gud så jeg klager. Burde bare avslutte nå og legge meg. Har egentlig masse jeg vil blogge om, men må bare bli kvitt latskapen. Bilder fra turen kommer i morgen. Godnatt ♡

You never forget who you really are..

..no matter how many nights you stay awake trying to.

Spørsmålsrunde

Vet at jeg har noen gamle ubesvarte spørsmål, skal prøve å få svart på de. Men vil også ha noen ferske, så kom med dem! grin Dere kan selvfølgelig spørre meg om det meste, bare dere vennligst holder dere til en viss grense også.

Bildedryss fra Tyrkia - del 2

Haha, søt

Et innsekt fra helvete. Herregud så jeg hylte når jeg så den.. Æææh, se så stor den er!!

En morgen dro vi til en slags resturant som lå opp mot fjellene. Var veldig mange slike resturanter langs hele veien oppover dit. Det var kanskje ikke akkurat den fineste plassen jeg har vært, men det var utrolig koselig der! Fikk servert god tyrkisk frokost, og senere fikk vi til og med fiske vår egen lunsj som de tilberedte til oss.

Bildedryss fra Tyrkia - del 1

Hadde undervannskamera de 3 første dagene eller noe, men så ble det ødelagt.. Sikkert pga av vann. lol

Ekstremt solbrent på fotbladene.. var så sinnsykt vondt.

Haha

Bilder fra bryllupet

Kom plutselig på at jeg kanskje må legge ut bildene fra bryllupet vi var i like før vi reiste til Tyrkia. Det var søskenbarnet til Rolf Martin som giftet seg ute på Dønna. Veldig fint og koselig bryllup! Glad jeg fikk bli med :-)

Kjekk, som vanlig.

Nam.

Macbook Pro

Da hadde jeg endelig fått kjøpt meg Macbook Pro! Sitter å skriver på den nå. Den er jo bare så stilig og alt det der, men herreguuud så uvant.. Tror jeg har en god del å lære meg, for akkurat nå er det fint lite jeg får til og skjønner meg på. Hadde vært noe bedre hvis jeg hadde klart å koble til den eksterne harddisken min hvor jeg har absolutt alt av bilder og videoer. Den registrerer ikke at den egentlig er koblet til? What to do. Klarer meg i grunn ikke uten den. Så skal streve videre og forhåpentligvis bli noe mer klokere på hvordan alt fungerer på den. Den har allerede hengt som opp 3-4 ganger, lover godt det.

Usikker på om jeg kommer til å blogge noe mer i dag. Føler meg ganske slapp og sliten, er faktisk enda ikke blit helt frisk etter bihulebetennelsen.. Tror jeg sluttet for tidlig på pencilin-kuren. Er tilbake når jeg er i bedre form (og flinkere med macen)♥

Photoshoot med kjæresten min

Utrolig gøy photoshoot! Ble veldig fornøyd med mange av bildene. Elsker gutten min♥

Båttur til Alanya

Hei dere! Begynner å kjenne at det er på tide å reise hjem om et par dager. Er blitt noe lei av å sole meg.. Det var midt i blinken at vi dro på båttur inn til Alanya i går. Vi dro rundt halv 9 og kom ikke tilbake på hotellet før i 5 tiden. Ble kjempe imponert av hele opplegget, turen var bare helt herlig! Vi fikk alt av drikke inkludert + vannmelon og lunsj. De som jobbet på båten lagde masse liv med høy musikk og dansing. I tillegg stoppet den flere ganger slik at vi kunne hoppe fra båten og avkjøle oss i havet. Tok ca 320 bilder og 20 videoer! Har selvfølgelig ikke lagt inn alt her, men er en god del bilder ja. Videoene skal jeg prøve å legge sammen senere når jeg er kommet hjem.

Haha, sleiiik etter badinga

Henrik er nice.

Her hoppet Henrik ut i vannet xD Han var såå rå i hopping! Helt syk. Awesome kar.

Mongohopping

Dette var kapteinen på båten, han var bare helt sinnsyk. Senere stupte han 40 meter (!!) fra en klippe.

Skumparty, wheey

Også et hjerte tilslutt, he he.

Vi var forresten å tok masse bilder med fotograf før i dag. Blant annet kyssebilder av meg og Rolf Marting langs strandkanten og i vannet, de ble så sinnsykt fine! Irriterer meg sånn over at det egentlig bare går ann å få papirbilder i A5-størrelse, skal prøve å krangle meg til å heller få de i filer på minnepenn. Har så lyst til å legge dem ut her på bloggen osv.

Side, Tyrkia - dag 8

Haha, ser faktisk bare skitten ut... Fargen er forresten forskjellig på bildene pga lyset.

Er blitt avhengig av Nesquik og har kjøpt så mye at de ble helt tom... dritt.

Haha, det her er så stygt.. Tipper de som jobber her på hotellet hater oss. Først klarer Rolf Martin å miste bokseren sin ned på balkongen til de som bor under oss, også har de selvfølgelig hevet den ned videre på taket (er et tak med grus på ja). Så har vi mistet en handduk. I tillegg har vi klart å rote bort et kort, og ødlagt det andre. Ellers er vi ekstremt rotete, noe som gjør det litt mer komplisert for vaskeren. Flotte gjester med andre ord.

'

Delfinene må være de desidert fineste skapningene. Er egentlig tragisk at de blir stengt inne der for å gjøre triks osv for å at noen skal tjene penger på dem, så er ikke sånn veldig glad for at vi dro dit. Men siden vi allerede var i parken dro vi like greit inn dit for å se showet.

Skulle egentlig skrive dette innlegget i går, men for å la meg i stedet. Nå sitter jeg i lobbyen for å få meg et lite avbrekk i solingen, begynner å bli litt lei. Er enda ikke blitt helt frisk heller, har fortsatt ondt i hodet av og til og hoster mye. Kan forresten ikke legge ut bilder av de andre enda, må først få vite hvilke bilder som er "godkjent" å legge ut her. Blogges kanskje i kveld

Side, Tyrkia - dag 6

Hei! Sitter i lobbyen sammen med Rolf Martin for øyeblikket. Har ikke kjent at det akkurat har fristet å sitte på pc'en de andre dagene, så hadde lagt bloggen helt til siden. Føler nå at jeg har en "god unnskyldning" til å bare sitte her og slappe av med pc'en siden jeg har blitt syk. Har hatt hodepine, hoste og sår hals i noen dager nå, men hadde det verst i dag. Ble bare verre og verre. Dro til legen her på hotellet, og da fant de ut at jeg hadde 39 i feber og bihulebetennelse. Fikk pencilin, hostemedisin og febernedsettende-tabletter, så håper at jeg blir en del bedre til i morgen. Nå kjennes det ut som om jeg skal brenne opp, og har så ekstremt ondt i hodet og halsen :(Ikke et så veldig godt tegn at jeg nå kjenner at jeg bare vil hjem. Hjem til mamma, kalde Mo i Rana og regn. Neida, skal nok nyte denne uka som er igjen! Alt blir sikkert 10 gang bedre i morgen hvis jeg bare blir bedre.

Nok negativitet. Hotellet er sykt bra! Vi bor på Pegasos Resort, som er en del av Pegasos Planet (det er 3 hoteller som ligger ved siden av hverandre). Maten er helt fantastisk og stranda er nydelig. Det er ganske mange butikker på hotellet også + at det er butikker på de 2 andre hotellene og en lang shoppinggate på andre siden av veien. Digger fake♥ Har fått kjøpt litt sko, en bag og hettegensere. Kommer sikkert til å kjøpe en god del mer også! Vi har enda ikke fått gjort så mye mer enn å bare ligge på stranda i solsteiken og bade i havet. Det er egentlig alt for varmt her, har aldri opplevd verre, haha. Å bade i havet er mye varmere enn å bade i bassenget, det er nesten som at man ikke blir noe avkjølt der.

Utsikten fra hotellrommet.

Er bare litt bilder fra området, gidder ikke å legge til noen flere nå. Er så varm og trøtt nå, så er klar til å bare stupe i seng og håpe på bedre form i morgen. Kos dere videre i ferien:* Får se om jeg kommer til å sitte litt her i morgen også, sånn at jeg får blogget mer og lagt ut flere bilder. God natt♥

Kathinka K. Herbst

Hei! Mitt navn er Kathinka Kappfjell Herbst. Jeg er 19 år og bor i Mo i Rana med kjæresten min. 10.02.15 var vi så heldig å bli foreldre til en liten gutt Her på bloggen vil du få et innblikk i hverdagen min som mamma, mine tanker og det som ellers interesserer meg. Håper du liker den!

KONTAKT:
» kathinka95@hotmail.com «
leser bloggen akkurat nå!